Professional Service solution met SAP S/4HANA Cloud

Professional Services oplossing 

met SAP S/4HANA Cloud 

een snelle, veilige en flexibele SAP Cloud ERP oplossing

Industry Solution voor Professional Services met SAP S/4HANA Cloud

Creëer uw Intelligente Enterprise voor professionele diensten

Professionele diensten en de ontwrichtende digitale economie


Digitale levering: Het is voor bedrijven noodzakelijk geworden om hun bedrijfsmodellen radicaal te heroverwegen en diensten digitaal te leveren via abonnementsplatforms om betere klant- en werknemerservaringen te leveren.


Opkomst van de virtuele onderneming: Langdurig virtueel werken is een realiteit geworden. Veel bedrijven kiezen ervoor om werken op afstand onderdeel te maken van de normale werkplekken en meer gebruik te maken van freelance of tijdelijke krachten om een flexibel personeelsbestand mogelijk te maken.


Ontwrichtende nieuwkomers op de markt: Technologiegedreven automatisering verlaagt de kosten om diensten te leveren en transformeert de manier waarop klanten diensten consumeren. Diensten die nu efficiënter, digitaal, virtueel en met volledige automatisering kunnen worden uitgevoerd tegen aanzienlijk lagere kosten.

Scheer ondersteunt u met SAP S/4HANA Cloud verbeterde end-to-end (E2E) business scenario's om strategische prioriteiten van het werken in een digitale omgeving voor uw professionele dienstverlening te realiseren.

Strategieën voor professionele dienstverleners om te werken als Intelligent Enterprise


Resultaatgerichte opdrachten: Klanten richten zich steeds meer op het zakelijke resultaat van een opdracht in plaats van op de inspanning die ermee gemoeid is, en zij onderhandelen dienovereenkomstig over prijzen en relaties.


Talent-netwerken: Digitalisering van talent heeft nieuwe bedrijfsmodellen mogelijk gemaakt door het identificeren, classificeren en aantrekken van talent op een naar behoefte buiten de grenzen van een onderneming.


Kennis als een dienst: Professionele dienstverleners beseffen dat ze waardevolle expertise en inhoud hebben waar hun klanten hun voordeel mee kunnen doen buiten het typische face-to-face consultancy model om. Innovatieve dienstverlenende bedrijven gaan door met het productiseren van hun diensten, het creëren van kennis "vaults," en het te gelde maken van hun institutionele expertise om een zeer veerkrachtige inkomstenstroom te leveren.

Professional Services End-to-End Business Functies

Sales

  •  Automatisch scoren en rangschikken van kansen om verkoopprocessen te stroomlijnen en de voorspelbaarheid van de pijplijn en de omzetgroei te verbeteren;
  •  Analyse en inzichten uit eerdere projecten en de mogelijkheid om eerdere biedingen opnieuw te gebruiken voor het sneller maken van nauwkeurigere biedingen;
  • Flexibele definitie van prijsmodellen om de concurrentie voor te blijven door klanten sneller aantrekkelijke aanbiedingen te doen;

Talent Mngt

  •  Voorspelling van de vraag naar resources op basis van de pijplijn en de orderportefeuille, voor tijdige maatregelen voor de afstemming van het personeelsbestand en een hogere bezettingsgraad;
  •  Gestroomlijnd en intelligent zoeken, inkopenen beheren van resources in interne en externe resource pools, voor een snellere time to staff;
  • Inzicht in de stemming onder werknemers, voor gerichte acties die leiden tot een grotere betrokkenheid van werknemers en een lager verloop;

Cust Project Mngt

  •  Geïntegreerde projectmanagementtools die geoptimaliseerd zijn om uw professionele dienstverlenende organisatie te helpen projecten op tijd en binnen budget af te leveren;
  • Op activiteit gebaseerde tijdregistratie op elk apparaat voor tijdige en nauwkeurige facturering en facturering
  • Projectvoortgangsbewaking voor op tijd en binnen budget leveren en voltooien

Business Development

  •  Omnichannel commerce-mogelijkheden om uw moderne klanten via alle kanalen en contactmomenten te betrekken bij en transacties met hen te verrichten;
  • Bundelen van diensten en op abonnementen gebaseerde business enablement om nieuwe inkomstenstromen te creëren en de winst te maximaliseren;
  • Guided Configuratie, prijsopgave om in enkele seconden voorstellen op te stellen, uw verkoopcycli te versnellen en meer deals binnen te halen;

Digital Service Del

  • Combinatie van producten en diensten in één order ter ondersteuning van bedrijfstransformaties van producten naar diensten en oplossingen met hogere marges;
  • Automatische categorisatie, toewijzing en beantwoording van service tickets voor verbeterde SLA compliance;
  •  Inzicht in het sentiment van elke klant, feedback uit het verleden en transacties om de medewerkers beter in staat te stellen in te spelen op de behoeften van de klant bij de interactie met hen en de klanttevredenheid en contractverlengingen te stimuleren;

Core Finance

  • Geautomatiseerde verwerking van abonnementen, eenmalige en op gebruik gebaseerde scenario's om digitale service business modellen mogelijk te maken;
  • Geautomatiseerde intercompany facturering voor minder inkomstenlekkage
  • Flexibel factureringsproces voor resultaat-gebaseerde diensten om transformatie van bedrijfsmodellen mogelijk te maken;
  • Snellere, compliant financiële afsluiting met minder kosten en inspanningen voor meer financieel inzicht en controle;
  • Geautomatiseerde line item matching om debiteuren te verbeteren;

SAP S/4HANA Cloud

  • Order to cash
  • Finance
  • Sales
  • Projects

SAP CONCUR

  • Expense Management
  • Travel Management

SAP Fieldglass

  • Contingent workforce management

Bekijk Business Process 

Scope Details 

SAP S/4HANA Cloud- Professional Service - 2108 Update

Enabling Outcome-Based Engagements: Intelligent Bids and Delivery Excellence

Concurrerende biedingen uitbrengen om te voldoen aan de steeds hogere eisen van de klant, en tegelijkertijd ervoor zorgen dat de opdracht succesvol en winstgevend wordt uitgevoerd, wordt een onoverkomelijke taak. Dit professionele serviceplatform met SAP S/4HANA Cloud begrijpt uw ongestructureerde klantvereisten en vertaalt deze in werkpakketten die u intelligent kunt inschatten

op basis van bewezen ervaringen uit het verleden:

  •  Het beveelt de beste mix van vaardigheden aan, vraagt u naar de beschikbaarheid van resources en adviseert u, op basis van  en adviseert u, op basis van eerdere ervaringen, wat u wel en niet moet doen om succesvol te leveren. 
  • Het legt op intelligente wijze tijd, moeite en uitgaven vast om u het vertrouwen van een vlekkeloze uitvoering te geven.

null

Delivering Knowledge as a Service: Order-to-Cash Platform voor Digital Services

De opkomende economieën - resultaatgericht, gedeeld of gig - leggen een immense druk op professionele dienstverleners om hun end-to-end processen in real time en on the fly aan te passen.


  •  Zet het platform in waarmee u modulair, naadloos en onmiddellijk uw dynamische end-to-end processen kunt definiëren;
  • Configureer vanaf de offerte van een eenvoudige productized service of complexe bedrijfsoplossingen over de gehele waardeketen: prijsstelling, levering, opbrengsterkenning, facturering en facturering;

Talent Networks - SAP S/4HANA Cloud

Creëer Non-lineaire groei met Digitale  Diensten

Professionele dienstverleners zullen nieuwe inkomstenstromen genereren door middel van innovatieve en nieuwe digitale diensten die onmiddellijk beschikbaar, toegankelijk en betaalbaar zijn op een wendbaar digitaal platform.


  •  Bedrijven transformeren hun klantgerichte activiteiten om aanbiedingen te kunnen doen voor het digitale tijdperk;
  •  Bedrijven leveren relevante digitale diensten - bijvoorbeeld fiscaal of juridisch advies door gebruik te maken van intelligente natuurlijke-taalverwerking;
  •  Technologieën en platforms stellen bedrijven in staat snel op te schalen, de grenzen tussen bedrijven te vervagen en traditionele patronen in de levenscyclus van diensten uit te dagen;

Volume Sales: Geproductualiseerde diensten en volume-ready verkoopprocessen vereisen:


  •  Bundeling en configuratie voor standaardisatie en flexibiliteit
  •  No- of low-touch, self-service omni channel verkoop voor schaalbaarheid;
  •  Grondig beheer van de klantervaring voor klantintimiteit en -loyaliteit;
  •  Eén offerte en bestelling voor alle servicebundels

Orchestrated delivery: Efficiënte, gecoördineerde en schaalbare leveringseisen:

  • Real-time inzicht in inkomsten en marges en verplichtingen zoals SLA's op basis van een enkel overzicht van alle gerelateerde diensten;
  • Transparantie in rechten van klanten;

Bill en Recognize: Conforme en accurate facturering en boekhouding vereisen § Ondersteuning voor zowel traditionele als op abonnement, gebruik en resultaat gebaseerde factureringsmodellen:

  •     Eén factuur voor alle soorten facturering voor diensten, projecten en producten;
  •     Geautomatiseerde, intelligente matching van inkomend geld;

Customer Reference Stories - SAP S/4HANA

Klant Referentieverhaal Elopak

SAP S/4HANA

null

SAP S/4HANA CLOUD

Laten we eens praten over uw uitdagingen

Ontmoet onze experts en krijg inzicht in onze procesgerichte aanpak voor Professional Services

Your information is safe with us
arrow_drop_up arrow_drop_down