Oplossing Orders: 5 belangrijke functies om uw professionele en technische diensten te beheren | SAP S/4HANA Cloud
5 Kenmerken van Solution Orders om uw professionele en technische diensten te beheren | SAP S/4HANA Cloud
22 oktober 2021 

5 Kenmerken van Solution Orders om uw professionele en technische diensten te beheren | SAP S/4HANA Cloud

Scheer Nederland heeft een langdurige ervaring opgebouwd met SAP Cloud ERP en de inzet van oplossingen voor Professional en Technical Services. Wij hebben deze oplossing intern geïmplementeerd ter ondersteuning van onze eigen adviespraktijk. Naast onze interne implementatie hebben we diverse lokale en internationale implementaties gedaan om SAP Cloud ERP in te zetten voor professionele en technische dienstverlenende organisaties. Met de aanhoudende trend van Servitization - "Anything-as-a-service" modellen - heeft SAP gereageerd met extra functionaliteit gericht op de verkoop van combinaties van materiële en immateriële producten, inclusief de onderliggende financiële controlling en account principes met de release van Solution Orders als onderdeel van SAP S/4HANA Cloud.

In het blog - op onze Engelse site - wordt het basisconcept en de mogelijkheden van Solution Orders voor Professional Services met SAP S/4HANA Cloud nader toegelicht. Onderwerpen in dit blog artikel zijn:

  •  What are the 5 key features of Solution Orders?
  • Manage Solution Orders
  • Orchestration of Solution Orders
  • Progress Monitoring of Solution Orders
  • Solution Order Specialist
  • Solution Order Analytics

Link naar Blog Artikel "5 Key Features of Solution Orders to manage your Professional and Technical Services | SAP S/4HANA Cloud"

Meer informatie omtrent de Industry Focus met SAP S/4HANA Cloud voor Professional en Technical Services:

Over de schrijver
Stefanie is een enthousiaste consultant met ervaring op het gebied van Cloud ERP implementatie, waarbij de nadruk ligt op SAP Business ByDesign en SAP S/4HANA Cloud. Na haar master Supply Chain Management wilde zij zich verder ontwikkelen in de bedrijfsprocessen, waarbij de focus lag op zowel het in kaart brengen van deze processen als ook het optimaliseren van deze processen. Ze is een teamspeler en streeft ernaar om samen te werken aan een goede gezamenlijke oplossing met de focus op de end-to-end processen.

Scheer onderhoudt de kennisbank om de laatste details omtrent RISE with SAP en SAPS/4HANA te delen.