Oplossing Orders: 5 belangrijke functies om uw professionele en technische diensten te beheren | SAP S/4HANA Cloud
Technical Services met SAP S/4HANA Cloud
SAP S/4HANA Cloud
Stefanie Schulkes
SAP S/4HANA Cloud
10/22/2021
0 min

5 Kenmerken van Solution Orders om uw professionele en technische diensten te beheren | SAP S/4HANA Cloud

10/22/2021
0 min

Scheer Nederland heeft een langdurige ervaring opgebouwd met SAP Cloud ERP en de inzet van oplossingen voor Professional en Technical Services. Wij hebben deze oplossing intern geïmplementeerd ter ondersteuning van onze eigen adviespraktijk. Naast onze interne implementatie hebben we diverse lokale en internationale implementaties gedaan om SAP Cloud ERP in te zetten voor professionele en technische dienstverlenende organisaties. Met de aanhoudende trend van Servitization - "Anything-as-a-service" modellen - heeft SAP gereageerd met extra functionaliteit gericht op de verkoop van combinaties van materiële en immateriële producten, inclusief de onderliggende financiële controlling en account principes met de release van Solution Orders als onderdeel van SAP S/4HANA Cloud.  

In het blog - op onze Engelse site - wordt het basisconcept en de mogelijkheden van Solution Orders voor Professional Services met SAP S/4HANA Cloud nader toegelicht. Onderwerpen in dit blog artikel zijn:

  •  What are the 5 key features of Solution Orders?
  • Manage Solution Orders
  • Orchestration of Solution Orders
  • Progress Monitoring of Solution Orders
  • Solution Order Specialist
  • Solution Order Analytics

Link naar Blog Artikel "5 Key Features of Solution Orders to manage your Professional and Technical Services | SAP S/4HANA Cloud"

Meer informatie omtrent de Industry Focus met SAP S/4HANA Cloud voor Professional en Technical Services:

Categorieën